Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Jacob Sohlberg, Mikael Gilljam and Johan Martinsson (2017). Determinants of Polling Accuracy: The Effect of Opt-In Internet Surveys

Nyhet: 2017-03-21

Jacob Sohlberg, Mikael Gilljam and Johan Martinsson (2017). Determinants of Polling Accuracy: The Effect of Opt-In Internet Surveys, Journal of Elections, Public Opinion and Parties.

AV:

Sidansvarig: Anna-Karin Lundell|Sidan uppdaterades: 2011-01-13
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://pol.gu.se/aktuellt/senaste-publikationerna/senaste-publikationerna-detalj//jacob-sohlberg--mikael-gilljam-and-johan-martinsson--2017-.-determinants-of-polling-accuracy--the-effect-of-opt-in-internet-surveys.cid1432332
Utskriftsdatum: 2017-10-22